Vi är ett litet företag med 9 anställda och består av en härlig blandning av säljare och servicetekniker. Vi jobbar nära varandra och “vi-tänket” är högt inom bolaget med familjär anda. Produkterna som vi säljer håller hög kvalité och kan med stolthet säga att vi är bland de marknadsledande leverantörerna i Sverige även när det gäller eftermarknad med service och reservdelar. Vill du utveckla rollen ytterligare och förbättra? Vi ser positivt på nya tankar och idéer.
I rollen ingår ett delvis övergripande ansvar för kontoret i Falkenberg tillsammans med vår VD. Tjänsten som till tillsätts kommer överlämnas/utbildas av vår Ulrika som ska gå i pension.
Kunskaper/erfarenhet
- Minst 2 års eftergymnasial utbildning inom ekonomi
- Alternativt utbildad Auktoriserad Red.konsult
- Minst 5 års arbetslivserfarenhet inom administration/ekonomi
- Körkort
- Erfarenhet av Visma Administration eller liknande är meriterande
- Flytande svenska i tal och skrift
Arbetsuppgifter
- Registrering och betalning av leverantörsfakturor.
- Fakturering till kunder samt övrig hantering av kundreskontran.
- Löpande bokföring
- Upprätta månadsbokslut med samtliga avstämningar
- Upprätta årsbokslut
- Sköta all hantering av löner inom företaget samt administration kring detta såsom pensioner, rapportering till AMF etc.
- Hantera företagets försäkringar samt övriga förekommande avtal
- Sköta redovisning av moms och sociala avgifter samt i övrigt förekommande kommunikation med skatteverket
- Delvis administrativ lagerhantering
- Svara telefon och koppla samtal
- Hantera administrativ hyra av maskiner
- Kontakt med våra finansieringsbolag
- Övriga kontorstjänster kan tillkomma
Personlighet
- Driven och självständig
- Social
- Lagspelare
Arbetstiden är 07:30 – 16:00
Heltid, tills vidare
Provanställning tillämpas
Fast månadslön
Välkommen med din ansökan till rekrytering@cleanmachine.se
Intervjuer sker löpande så tveka inte att söka idag då tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut!